اخوان با انتقاد از برداشت شبانه از حساب بانک‌ها:

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

 
اقتصادی - ۲۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۹
 
 

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن با انتقاد از سیاست‌های اقتصادی دولت، گفت: برداشت شبانه از حساب بانک‌ها خلاف قانون است و ای کاش تیم اقتصادی دولت برای یک بار هم که شده در برابر نظرات و خواسته‌های غیر منطقی رییس جمهور ایستادگی می‌کردند و تا این حد سربازان قسم خورده وی نبودند.

بهمن اخوان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت گفت: برداشت شبانه از حساب بانک‌ها با هر دلیلی، با هیچ منطق و قانونی سازگار نیست و دولت باید در این زمینه پاسخگو باشد.

نمیانده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مجلس از دولت در خصوص برداشت شبانه از حساب بانک‌ها توضیح می‌خواهد، افزود: بدون تردید مجلس با این مساله برخورد قاطع می‌کند و تیم اقتصادی دولت و شخص رییس جمهور باید در این مورد پاسخگو باشند.

اخوان با تاکید بر این که دولت  خود را در برابر هیچ نهادی ملزم به پاسخگویی نمی‌داند، گفت: دولت نهم و دهم و در راس آن شخص رییس جمهور خود را نه در برابر مجلس و نه دیوان محاسبات و نه هیچ نهاد دیگری ملزم به پاسخگویی نمی‌داند، بنابراین دست به هر اقدام خودسرانه ای می‌زند و وزرای وی نیز در برابر او تنها سکوت و تایید می‌کنند.

وی افزود: معتقدم وزرای دولت احمدی نژاد وزیر نیستند بلکه هماهنگ کننده با رییس جمهور هستند؛ چرا که اگر در کم ترین  سطح ممکن وزارت می‌کردند باید صاحب نظر ‌بودند و نظر کارشناسی ارائه می‌دادند.

عضو فراکسیون اصولگرایان با انتقاد از سکوت همیشگی وزرای دولت نهم و دهم در برابر رفتارهای دور از قانون و سلیقه‌ای رییس جمهور تاکید کرد: تا به امروز در دولت نهم و دهم وزیری را ندیده‌ام بر خلاف رییس جمهور حرف بزند و به طور کل از هر سخنی مخالف سلیقه و میل رییس جمهور امتناع دارند.

وی تاکید کرد: وزرای دولت احمدی نژاد سربازان قسم خورده او هستند و نه وزیران و همراهان وی./



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:29 | نویسنده : میثم اله وردی |